• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Glad ST🚀
IMG_3125.jpeg
 
Senast ändrad:

Principal

Omega
2-Faktor
Fått tillbaka min 005 från garantireparation då den fortade sig ca 25 sek/dygn. Den går nu bra men tidigare var det ett distinkt stopp när jag vred upp den. Nu rullar kronan tillbaka när den är fullt uppvriden utan stopp. Hur ”ska” det vara?
 

Rulle

Audemars
Haft denna i min ägo ett tag, och är fortfarande lika mycket "wow" som första gången jag hade den i handen.

1000021305.jpg
Ångrar att jag aldrig köpte en sådan när jag var i tokyo 2019....

Nu är jag här igen och priset i yen har dubblats för dom begagnade man hittar jämfört med vad dom kostade då


På tal om priser så sprang jag nyss på en fläng ny svart tavlad 41.5mm speedy 57 på läder för 36.000

Kanske var en av dom billigaste omegorna jag sett här i tokyo hitentills på denna resan!

Allt har blivit dyrare hos gråhandlarna på nakano broadway med.....
 
Senast ändrad:

RobinBanks

Panerai
2-Faktor
Ångrar att jag aldrig köpte en sådan när jag var i tokyo 2019....

Nu är jag här igen och priset i yen har dubblats för dom buggade man hittar jämfört med vad dom kostade då


På tal om priser så sprang jag nyss på en fläng ny svart tavlad 41.5mm speedy 57 på läder för 36.000

Kanske var en av dom billigaste omegorna jag sett här i tokyo hitentills på denna resan!

Allt har blivit dyrare hos gråhandlarna på nakano broadway med.....

Ja, jag betalade inte list precis om man säger så... Men fruktansvärt nöjd!

Vad menar du med "buggade"? Lyssnar japanerna på mig via klockan? 😅
 
Topp