• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Bulgari Diagono Scuba SD38S

MrAndersson

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Pris
8900kr
Returpolicy
Enl ök
Bilder Skickat
  1. Ja
Denna får lämna då jag insett att jag behöver en Serica 5303

Klocka är i övergripande fint skick och tavlan är väldigt fin med matchande visare.

Tickar på fint, håller tiden runt -1,6 sek/dygn enl app.

Original gummit har lite sprickor som jag försökt fånga på bilderna. Har limmat på undersidan och har nu ett butterflylås på som gör att bandet inte böjs i sprickorna. Fick även klippa till ena sida för att fästa i låset. Summa summarum är att bandet funkar men har defekter. Lagt in bilder med nya låset på plats och hur bandet ser ut.

Kommer med original butterflylås som saknar en pin för att funka. Se sista bilden som visar vilken pin

Skickar även med två band från Aliexpress där det ena är 8mm istället för 7mm som är originalmåttet. Skruvarna har lite märken, se bilder

Klockan är importerad från Japan och fullt momsad och tullad med kvitto på det.

Pris 8900kr plus frakt. Detta är prutat och klart.
Byter gärna mot en Serica 5303 med svart eller vit tavla

IMG_0107.jpeg
IMG_0108.jpeg
IMG_0109.jpeg
IMG_0110.jpeg

IMG_0219.jpeg
IMG_0220.jpeg
IMG_0221.jpeg
IMG_0222.jpeg

IMG_0115.jpeg
IMG_0105.jpeg

IMG_0117.jpeg
 

Bilagor

  • IMG_0111.jpeg
    IMG_0111.jpeg
    777.4 KB · Visningar: 6
  • IMG_0112.jpeg
    IMG_0112.jpeg
    562.9 KB · Visningar: 7
  • IMG_0113.jpeg
    IMG_0113.jpeg
    755 KB · Visningar: 4
  • IMG_0114.jpeg
    IMG_0114.jpeg
    669.1 KB · Visningar: 3
Senast ändrad:
Topp