• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

L&W

Patek
2-Faktor
Good morning!

PXL_20240428_052827039.jpg
Du fĂ„r 30 sekunder pĂ„ dig att lösa den. 😄
 

Patric J

Rolex
2-Faktor
Denna nya Mudman Àr intressant. VÀldigt identiska mÄtt som Rangeman 9400.
Men en fördel Àr att den har sidostöd(glömt vad dessa kallas) pÄ undersidan som gör att klockan omsluter handleden mycket bÀttre.
Den ger verkligen kÀnslan av att vara en uppdaterad Rangeman 9400 fast det Àr en Mudman. Den gröna modellen tycker jag Àr snyggare men har en negativ display som syns dÄligt sÄ denna med positiv display blir i sÄ fall valet. Har nÄgon hÀr provat den nya Mudman 9500?

1000018497.jpg
 

ekke

Panerai
2-Faktor
Denna nya Mudman Àr intressant. VÀldigt identiska mÄtt som Rangeman 9400.
Men en fördel Àr att den har sidostöd(glömt vad dessa kallas) pÄ undersidan som gör att klockan omsluter handleden mycket bÀttre.
Den ger verkligen kÀnslan av att vara en uppdaterad Rangeman 9400 fast det Àr en Mudman. Den gröna modellen tycker jag Àr snyggare men har en negativ display som syns dÄligt sÄ denna med positiv display blir i sÄ fall valet. Har nÄgon hÀr provat den nya Mudman 9500?

1000018497.jpg

Tycker den Ă€r grym 😃👍
Sitter tajt och vĂ€ger lĂ€tt. Jag hade valt Toyotan 😉
 

NickNick

Breitling
Nog inte helt vanlig. SÄlde min pÄ forumet för nÄgot Är sedan. RÀtt trögsÄld och jag fick tillslut slÀppa den för 1800 om jag inte minns fel.

1800kr wow dĂ„ skulla man vart hĂ€r 🙁
 
Senast Àndrad:

NickNick

Breitling
Det Àr en av mina villhöver-klockor. Men lite som @Nygren nÀmner, kÀnns svÄr att fÄ pengarna tillbaka om man inte köper den riktigt billigt.
HÄller stenhÄrt span pÄ Buyee, och dÀr finns det nÄgra oanvÀnda för 4000-4500 och sen ner till ca 2200 för vÀlanvÀnda.
FĂ„r se vad som landar i maj mĂ„nads bestĂ€llning 😎
Ja nÄn dag kommer jag köpa den Àven om jag mÄste importera den frÄn japan, Àger sjÀlv den vanliga svarta GG-1000-1ADR och blÄa Team Land Cruiser men tycker Burton Àr den snyggaste av alla GG-1000.
 

Patric J

Rolex
2-Faktor
Tycker den Ă€r grym 😃👍
Sitter tajt och vĂ€ger lĂ€tt. Jag hade valt Toyotan 😉

Men jag ser att Toyotan Àr betydligt dyrare.
Förresten sÄ finns det kritik Àven nÀr det gÀller den positiva displayen pÄ 9500. Den ska vara nÄgot oskarp och displayen pÄ AE-1500WH-1AVEF ska vara bÀttre. Ser dock inte ut att vara ett problem om jag ser pÄ bilder och videor av klockan.
 

ekke

Panerai
2-Faktor
Men jag ser att Toyotan Àr betydligt dyrare.
Förresten sÄ finns det kritik Àven nÀr det gÀller den positiva displayen pÄ 9500. Den ska vara nÄgot oskarp och displayen pÄ AE-1500WH-1AVEF ska vara bÀttre. Ser dock inte ut att vara ett problem om jag ser pÄ bilder och videor av klockan.
Tycker den positiva funkar hur bra som helst. Man Ă€r ju ingen mullvad trots att klockan Ă€r det 😉
 

Patric J

Rolex
2-Faktor
Tycker den positiva funkar hur bra som helst. Man Ă€r ju ingen mullvad trots att klockan Ă€r det 😉

LÄter bra. Och nÀr det gÀller 9400 sÄ Àr den enda nackdelen att det blir sÄ stora glapp pÄ sidorna av handleden. Med sÄ stor platt baksida Àr det som gjort för bautahandled typ 23cm. BÀttre passform pÄ 9400 vore som pricken pÄ i:et och 9500an verkar erbjuda det. HÀr en skÀrmprint frÄn en video som visar skillnaden.

1000018500.jpg
 
Senast Àndrad:

ekke

Panerai
2-Faktor
LÄter bra. Och nÀr det gÀller 9400 sÄ Àr den enda nackdelen att det blir sÄ stora glapp pÄ sidorna av handleden. Med sÄ stor platt baksida Àr det som gjort för bautahandled typ 23cm. BÀttre passform pÄ 9400 vore som pricken pÄ i:et och 9500an verkar erbjuda det. HÀr en skÀrmprint frÄn en video som visar skillnaden.

1000018500.jpg
1000007348.jpg


16,5 cm handled...
 
Topp