• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

LeManiac

Panerai
2-Faktor
39mm varianten av sub:en fortsätter att komma i div färger. Denna var inte så dum.
Screenshot_20220416-135050_Instagram.jpg
 
Vad känner du för den delvis polerade länken? Jag är sugen på den helsvarta (pvd) som kommer nästa vecka men hade helst velat ha en helmatt länk. Pvd går tyvärr inte att borsta själv.
Pvd skulle ja själv aldrig köpa då den repas lät och då syns det så väl och det ser inge vidare ut. Polerade länken är väl ingen favorit men ingen dealbreaker heller.
 

Nikk

Panerai
2-Faktor
Pvd skulle ja själv aldrig köpa då den repas lät och då syns det så väl och det ser inge vidare ut. Polerade länken är väl ingen favorit men ingen dealbreaker heller.
Tack för svar ditt svar. Jag har själv inget problem med pvd i den här prisklassen och tycker till och med att det kan vara charmigt med lite repor. Mest troligt kommer det att bli ett köp trots att länken hade varit bättre helmatt. 😃
4E0B2727-C5B6-4B68-9885-7A596ADD50AC.jpeg
 

Punkster

Omega
Är bra sugen på att testa nya 39mm Combat Sub, tycker att den både är bra snyggare och passar min handled bättre än den gamla. Blir spännande att se om de börjar dyka upp beggade om några månader, blir nog att knipa en då.
 

rickards

Rolex
2-Faktor
Är quartzen samma kvalitetskänsla på tro, bör väl va samma utöver urverket? Såg den här på Tradera och blev sugen, får en flång ny för knappt 3200 via Cdon såg jag.
Screenshot_20220909-212235.png
 
Topp