• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes/Bytes Rolex 16710BLRO

fdaun

Omega
2-Faktor
Pris
155000
Returpolicy
Ingen vid F2F
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!

Då det kliar lite för mycket i fingrarna efter en Daytona 116520 kommer här nu en fin 16710BLRO från 2007 till salu. Info om klockan:

-Full set, svensksåld (Rob Engströms, 2007)

-Full länk (strutsbandet ingår ej)

-Extra coke-insert

Senast servad 2014 och senast 2019 (dokumentation finns från båda), inte använd särskilt mycket sedan dess utan framförallt legat i bankfack. Låter bilderna talar för skick på klocka & tillbehör.

Finns i Sthlm för F2F för medlemmar med goda referenser. Betalning swish eller kontoöverföring - lämnar ej mina händer förrän pengarna är på kontot. Förvaras i bankfack så behöver några dagars framförhållning. Förbehåller mig att dra tillbaka klockan om jag skulle ändra mig. Tycker ni att priset är uppåt väggarna får ni gärna dra ett motförslag i DM :)

Enda intressanta bytet skulle vara en 116520 Daytona, då mellanskillnad skulle komma åt ditt håll.

Tack KS för annonsplats & fantastiskt forum!

IMG_3791.jpeg
IMG_3792.jpeg
IMG_3793.jpeg
IMG_3794.jpeg
IMG_3795.jpeg
IMG_3796.jpeg
IMG_3797.jpeg
IMG_3798.jpeg
IMG_3799.jpeg
IMG_3800.jpeg
IMG_3801.jpeg
IMG_3802.jpeg
IMG_3790.jpeg
IMG_3789.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp