• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Aarrgghh

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Tudor torsdag är det tydligen:)

IMG_2354.jpeg
 

Urniss1

Cartier
2-Faktor
Grymt gummi från Wristbuddys, sitter kanon på min 925. Så söker ni gummi till BB58 så rekommenderar jag detta har haft Vanguard förut men detta känns bättre.
IMG_5579.jpeg
IMG_5578.jpeg
Ser bättre ut än vad mitt gjorde. Det verkar som att de har 2 olika band nu varav ett ”premium”? Är detta premium? Ser ju som du säger onekligen bra ut så kanske får ta och beställa ett 😃
 

Been

Patek
2-Faktor
Ser bättre ut än vad mitt gjorde. Det verkar som att de har 2 olika band nu varav ett ”premium”? Är detta premium? Ser ju som du säger onekligen bra ut så kanske får ta och beställa ett 😃
Nu har de ju band som är gjorda för BB58 förut var det väl standardband,
Detta band klickar man på Tudor sedan är det bara att välja färg till vilken 58 du vill ha.
 

Urniss1

Cartier
2-Faktor
Lenken i denne YT-videoen passer trolig bedre:

Det är precis den jag har beställt. Fick inspiration ifrån just den videon du länkat 😁 Men dom skickade fel och jag blev ändå sugen på att testa att se vad jag känner med de polerade yttre länkbitarna. Vanligtvis hatar jag det men ville testa + orkar ej skicka tillbaka det. Det tog 3 veckor drygt att få hem 😬
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Min 58:a är i princip perfekt på alla sätt och vis, till 99%! Det som saknas på OG är ju t-fit som återfinns på senare modeller. Den funktion lyfter ju lätt klockan till 100%
Jag har väntat och hoppats på att den svarta och blå ska uppdateras med denna funktion men ger väl snart upp. Funderar på att göra som en del andra gjort och skaffa en rangerlänk. Fråga, någon som vet om det går att bara byta claspen från ranger länken till 58:ans länk eller är det byte av länk i sin helhet som gäller?
 
Topp