• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Oristråden!

Sebastard

Vacheron
En rätt trevlig bekantskap.

A7FD85D3-8C1A-4CCD-85DB-C19F30255741.jpeg
4CCF22DB-6300-4060-974B-F6FFE0D18CEC.jpeg
ACAAA1DD-BBFE-44EA-ABF2-C1FF6C9FADF3.jpeg
 

Stenholm13

Cartier
Något jag måste göra är att någon gång ”köpa tillbaka” en tt1 dykare, alltid varit en favoritklocka , hade en titanium regulator som jag av nån anledning sålde..
 

Hammerthrow

Omega
2-Faktor
Jag har en fråga angående Calibre 400. Jag såg på någon sida och kan inte hitta den att det fanns en Sixty Five med vanlig dykarbezel, inte 12-timmars alltså.
Någon som har info om denna modell?
 

Hammerthrow

Omega
2-Faktor
Ruskigt läcker men med svensk moms på priset ... Fratello watches variant med sellita-bas är inte så dum den heller
jag har tänkt den här har jag ju totalt missat grymt snygg.
 

JLeh

Breitling
Är lite sugen på en Oris och har kikat på Aquis som är en riktigt snygg modell.
Hur är era erfarenheter? Hur ofta rekommenderas en service och vad kan det kosta?
 

JonasGbg

Panerai
2-Faktor
Är lite sugen på en Oris och har kikat på Aquis som är en riktigt snygg modell.
Hur är era erfarenheter? Hur ofta rekommenderas en service och vad kan det kosta?

Beror lite på vilket verk, 400:an har en serviceintervall på 10 år, dom vanliga skulle jag rekommendera 5-6 år.
Kostar runt 3000:- om det inte är en kronograf.
 
Topp