• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

olarsson

Cartier
2-Faktor
TT, väntar på tuben.
Tyvärr sträcker sig inte SLs nät till annan tidzon…

IMG_3328.jpeg
 

Andreas....

Omega
Paneristi
Ja den där är ju verkligen hur fin som helst! Svag för klockor med romerska siffror men har inga själv för tillfället med det men står högt upp på listan för eventuella framtida köp:D Vad bytes den mot?
Jag bytte in den mot en komplett breitling superocean A17340! Jag har en förkärlek till breitling 😍 min första klocka var en breitling kan vara det!
 

Andreas....

Omega
Paneristi
Kul, grattis. Såg nu att jag sett den i breitlingtråden redan! Verkar också en mycket trevlig klocka. Hoppas du inte saknar Tudorn alltför mycket bara:)
Jag önskade jag hade ekonomi till att behålla tudorn och köpa breitlingen rakt av men man måste hålla sig till verkligheten 🙂👍 kommer definitivt sakna tudorn men har en till breitling men den är på service just nu
 
Topp